Related Entities

UQ-UCN ELI

The UQ-UCN English Language Institute (ELI) is an establishment dedicated to teaching the English language in the north of Chile. This institute was born out of an alliance between the Universidad Católica del Norte and the University of Queensland in Australia, in order to establish a center for high quality English language training services.

The institute can be found on the third floor of the CEDUC-UCN building, located on Ramon Freire 01416 in the city of Antofagasta, Chile.

More information here.

• Antofagasta, Coquimbo martes 05 de octubre

Fecha corte de matrícula para estudiantes reincorporados (Mineduc).

• Antofagasta, Coquimbo lunes 25 de octubre

Periodo para tramitar Renuncias de Asignaturas vía internet del segundo semestre 2021.

• Antofagasta, Coquimbo Desde: martes 02 de noviembre
    Hasta: sábado 30 de octubre

Proceso Oferta Académica para el Primer Semestre 2022. Etapa 2: Ingreso de Oferta Académica a Sistema Banner o Actualización de Histórico (Rolado) por Unidades.